もくもく砂漠

The Cardigansを中心に洋楽歌詞の和訳を載せてます。

【和訳】"Gordon's Gardenparty" - The Cardigans

[Verse 1]
You in brown checked suit
あなたはブラウンチェックのスーツに身を包み
Said my dress was very cute
君のドレスはとても綺麗だって言った
I found you found me
私はあなたを あなたは私を見つけた
Dancing in this melody
このメロディの中踊っている
Heavenly!
天国みたいに!

[Chorus]
We were swinging on so nice
私たちはとても素敵にスウィングしてた
Bubbly pink champagne on ice
氷で冷やされたピンクのシャンパ
Nancy, Jacques Clouseau and Claire
ナンシー、ジャッキー、クルーソーにクレア
I believe they all were there
みんなそこにいたと思う
Having the time of their lives
それぞれの時を楽しんでいた

[Verse 2]
You had Rose's lime
あなたはローズのライムジュースと
Mixed with vodka, I had wine
ウォッカのカクテル、私はワインを飲んだ
People having fun
みんな楽しんでた
Cocktails in the evening sun
夕焼けの中のカクテルたち
Give me one!
私も1ついただける?

[Chorus]
We were swinging on so nice
私たちはとても素敵にスウィングしてた
Bubbly pink champagne on ice
氷で冷やされたピンクのシャンパ
Nancy, Jacques Clouseau and Claire
ナンシー、ジャッキー、クルーソーにクレア
I believe they all were there
みんなそこにいたと思う
Having the time of their lives
それぞれの時を楽しんでいた

We were swinging on so nice
私たちはとても素敵にスウィングしてた
Bubbly pink champagne on ice
氷で冷やされたピンクのシャンパ
Nancy, Jacques Clouseau and Claire
ナンシー、ジャッキー、クルーソーにクレア
I believe they all were there
きっとみんなそこにいた

[Outro]
La la la do be do be do