もくもく砂漠

The Cardigansを中心に洋楽歌詞の和訳を載せてます。

【和訳】"Superfresh" - Jamiroquai

ジェイ・ケイは歳取っても超フレッシュ!


[Intro]
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中

I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中

[Verse 1]
I got to get myself a future shock
自身を未来のショックにさらして
Rockin’ in the sky, I just can’t stop
僕は空に揺れている、止められないんだ
Feel me, I’ve got sensations just for you
僕はここだ、君だけのため知覚を手に入れた
I’m steppin’ off the world tonight
今夜 世界から飛び降りて
I’m going down in disco lights
ディスコ・ライトの下へ降り立つ
Feel me, I’ve got persuasions
僕はここだ、確信を手に入れた
Got sensations
知覚を手に入れた

[Chorus]
Can I get another dance with you?
もう一度踊ってくれるかな?
Is there nothing I can do
どうしてもダメなのかな
To get another dance with you?
君ともう一度踊ることは?
Can I take you to another block? (Superfresh, baby)
別のブロックに連れて行ってもいい?(超フレッシュなベイビー)
Where the music never seems to stop (Superfresh lady)
音楽が止みそうにない所へ(超フレッシュなレディ)
I'd do anything it's true (Superfresh)
それがホントなら何だってしてあげる(超フレッシュ)
To get another dance with you (Superfresh, maybe)
もう一度君と踊れるなら(超フレッシュ、かもね)

[Verse 2]
I master blastin’ and the streets are gold
僕は発破の達人 ストリートは黄金
I wanna do this 'til we both get old
僕ら二人が歳を取るまでこうしていたい
Feel me, I’ve got sensations just for you
僕を見て、君だけのため知覚を手に入れた
I’m gonna put your lovin’ to the test
君の愛を試してみよう
I always knew that you were superfresh
ずっと知ってた 君が超フレッシュだって
Baby, I’ve got persuasions
ベイビー、僕は確信があるんだ
Got sensations
感覚がある

[Chorus]
Can I get another dance with you?
もう一度僕と踊ってくれない?
Is there nothing I can do
どうしてもダメなのかな
To get another dance with you?
君ともう一度踊ることは?
Can I take you to another block? (Superfresh, baby)
別のブロックに連れて行ってもいい?(超フレッシュなベイビー)
Where the music never seems to stop (Superfresh lady)
音楽が止まらないところ(超フレッシュなレディ)
I'd do anything it's true (Superfresh)
それがホントなら何だってしてあげる(超フレッシュ)
To get another dance with you
もう一度君と踊れるなら

[Outro]
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long (She's so superfresh)
僕をロックしてくれ、一晩中(彼女はマジで超フレッシュ)
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long (Do it with me, do it with me, do it)
僕をロックしてくれ、一晩中(僕と、僕と)
I want you to rock with me, baby
僕とロックしてよ、ベイビー
Rock me, baby, all night long
僕をロックしてくれ、一晩中
(All night long)
(一晩中)
(Can I get another dance?)
(もう一度踊ってくれない?)
You know there's nothing I like
知ってるだろ、僕が好きなものなんてない
More than, you next to me
君以上に、そばにいる君以上に
(Get another dance with you?)
(もう一度君と踊れる?)
(Can I get another dance?)
(もう一度踊れるかな?)
You know you got me so high
君が僕をハイにする
I'm in, so such ecstasy
僕はエクスタシーにとらわれてる
(Get another dance with you?)
(もう一度君と踊れる?)
Can I get another dance?
もう一度踊れるかな?
Get another dance with you?
もう一度君と踊れる?
Is there nothing I can do
もう何もできないのかな
To get another dance with you?
君ともう一度踊るために?
Superfresh baby
超フレッシュなベイビー