もくもく砂漠

The Cardigansを中心に洋楽歌詞の和訳を載せてます。

【和訳】"Tokyo" - Jinco

youtu.be


[Verse 1]
Time passing by
時は過ぎ去って行く
Will I see you again?
君にまた会えるかな?
Tell me you need me
僕が必要だと言ってくれ
This can't be the end
これが終わりじゃないって

Cause though you're so far
遠くにいたって
You're still under my skin
君はまだ僕の肌の下にいるんだ
I need you here with me
僕と一緒にここにいてくれ
This can't be the end
これが終わりじゃないって

[Pre-Chorus]
I know we can make this work
僕らはこの任務をやり遂げられる
If we just put each other first
ただお互いに相手を第一にできるなら
Take the leap and reach for me
跳躍して 僕に向かって手を伸ばせ
Cause right now we be
だって今僕らは

[Chorus]
Drifting into foreign scenes
漂流している 異国のシーンの中へと
Will you come and follow me?
ついて来てくれるか?
Different places we can go
僕らの行ける見知らぬ土地へ

Why don't you meet me up in Tokyo?
東京で会わないか?
Why don't you meet me up in Tokyo?
東京で会わないか?

[Verse 2]
I skim over oceans
海をざっと走査して
Got you red eye flights
君の赤い目に海鳥の群れが映る
Ain't nowhere too far
遠すぎる場所なんてないだろう
Just to be where you are
ただ君がいる所へ行くだけさ

Nights are the worst
夜なんて最低だ
Taking over my mind
僕の心を置き去りにする
My favorite star
僕の大好きな星
Yeah you raise the bar
君がハードルを上げるのさ

[Pre-Chorus]
I know we can make this work
僕らはこの任務をやり遂げられる
If we just put each other first
ただお互いが相手を第一にできるなら
Take the leap and reach for me
跳躍して 僕に向かって手を伸ばせ
Cause right now we be
だって今僕らは

[Chorus]
Drifting into foreign scenes
漂流している 異国のシーンの中へと
Will you come and follow me?
ついて来てくれるか?
Different places we can go
僕らの行ける見知らぬ場所へ

Why don't you meet me up in Tokyo?
東京で会わないか?
Why don't you meet me up in Tokyo?
東京で会わないか?