もくもく砂漠

The Cardigansを中心に洋楽歌詞の和訳を載せてます。

【和訳】"Use the Force" - Jamiroquai

youtu.be

I must believe
信じるんだ
I can do anything
僕は何でもできる
I can heal anyone
何でも癒やすことができる
I must believe
信じるんだ

I am the wind, yeah
僕は風
I am the sea
僕は海
I am the wind
僕は海
I am the sea
僕は海
I am the sun
僕は太陽
I can be anyone
何にでもなれる

Oh, this world is mine
ああ、この世界は僕のもの
(This world is mine)
(この世界は僕のもの)
For all of time
いつだって
(For all of time)
(いつだって)
I can turn any stone
何でも石に変えられる
Call any place my home
どこでもくつろげる
I can do anything
何でもできるんだ

I know I'm gonna get myself together
わかってる 僕なら立ち直れるって
(Yeah)
Use the force
フォースを使え!
I know I'm gonna work it out
わかってる 僕ならどうにかするって
Use the force
フォースを使え!
I know I'm gonna get myself ahead
わかってる 僕なら成功するって
(Yeah)

Use the force
フォースを使え!
Use the force
フォースを使え!

I can go eagle high
鷹のように高く飛べる
Circling in the sky
空に円を描いて
Learn to love my life, no no
人生を愛することを学ぶ?いやいや
I don't need no strife
どんな諍いも必要ない
I must believe
信じるんだ
(I must believe, I must believe)
(信じるんだ、信じるんだ)

I'm a rocket man
僕はロケット・マン
(I must believe, I must believe)
(信じるんだ、信じるんだ)
I'm a superstar
僕はスーパースター
(I must believe, I must believe)
(信じるんだ、信じるんだ)
I can be anyone
誰にでもなれる
I can step beyond
飛び越えられる
All of my boundaries
どんな自分の壁だって
(Boundaries)
(壁だって)
It won't be hard for me
難しいことじゃない
To feel what there must be
自分の居場所を見つけるのは

I know I'm gonna get myself together
わかってる 僕なら立ち直れるって
(Yeah)
Use the force
フォースを使え!
I know I'm gonna work it out
わかってる 僕ならやり遂げるって
(Yeah)
Use the force
フォースを使え!
I know I'm gonna get myself ahead
わかってる 僕なら成功するって
(Yeah)

Use the force
フォースを使え!
Use the force
フォースを使え!

I can do it too
それもできる
I can do anything, yeah
何でもできるんだ
Anything, anything
何でも、何でも